Téma: Všechna témata
Seřazeno od nejnovějšího po nejstaršíZobrazeno stromově
Monče - 23. 12. 2014 11:27:41 
Problém s připojením
		 
	Dobrý den,
máme problém s halo mobilem (Gigaset A510). Včera jsme dobíjeli kredit a museli jsme zadávat nové heslo, od té doby máme na displeji telefonu napsáno "Přihlášení u poskytovatele selhalo" a telefon je nefunkční. Kde může být problém ? 	
	Problém s připojením
ha-loo team - 5. 1. 2015 15:10:56 
Problém s připojením
Re: Problém s připojením : Monče
	Dobrý den, obraťte se na naši technickou podporu a oni Vám Váš problém pomohou vyřešit :-)
	
	Problém s připojením
Re: Problém s připojením : Monče
Petr Jaroš - 13. 12. 2014 15:58:34 
nefunkční telefon - pevná linka
		 
	Dobrý den, dle Vašeho doporučení jsem provedl nový způsob zabezpečení (nové heslo k web-účtu a nové heslo k SIP-účtu) a současně dobití kreditu, ale zřejmě s nějakou chybou, neboť od této změny můj telefon nefunguje. Prosím o kontakt s cílem umožnit mi znovu Vaši službu využívat. Děkuji	
	nefunkční telefon - pevná linka
ha-loo team - 15. 12. 2014 8:05:39 
nefunkční telefon - pevná linka
Re: nefunkční telefon - pevná linka: Petr Jaroš
	Dobrý den, kontakt na naše centrum je podpora@ha-loo.cz a tel 552 305 321 :-)
	
	nefunkční telefon - pevná linka
Re: nefunkční telefon - pevná linka: Petr Jaroš
JT - 17. 10. 2014 12:20:18 
Mobil
		 
	Dobrý den.
Marně hledám na těchto stránkách info o ha-loo mobil?
Kde jsou schované?
Jarda	
	Mobil
ha-loo team - 17. 10. 2014 12:23:40 
Mobil
Re: Mobil: JT
	Zdravíme, veškeré informace ohledně ha-loo mobil, naleznete na webu www.ha-loo.cz. Případně na domovské stránce ha-loo pevná je v levé části banner na ha-loo mobil a ten Vás přesměruje na stránky ha-loo mobil.
	
	Mobil
Re: Mobil: JT
Martina - 2. 9. 2014 10:52:11 
změna internetu
		 
	Dobrý den, chtěla jsem se informovat na jednu věc.  Moje haloo používáme několik let. Minulý měsíc jsme změnili internet a přešli pod UPC. Telefon přestal fungovat. Musíme žádat znovu o připojení, nebo došlo ke špatnému přepojení kabelů. Děkuji za odpověď. Martina	
	změna internetu
ha-loo team - 2. 9. 2014 11:00:49 
změna internetu
Re: změna internetu: Martina
	Dobrý den, určitě není nutné žádat znovu o připojení. Váš dotaz Vám pomůžou vyřešit kolegové z podpory pro zákazníky ha-loo. Budou Vás informovat e-mailem s požadavkem na přesnější informace. Přejeme hezký den :-)
	
	změna internetu
Re: změna internetu: Martina
Bobhy - 31. 8. 2014 18:13:09 
Video CALL
		 
	Ahoj, jsem zákazníkem Havla cca od roku 2006 a spokojenost. Začínám ale laškovat s videohovory. Takže několik jednoduchých otázek?
1) Podporuje HaLoo videocall?
2) Pokud ano, jaký vhodný soft pro PC (Win)?
3) Pokud ano, jaký vhodný soft pro PC (Lin (Konkrétně Ubuntu))?
4) Pokud ano, jaký vhodný soft pro Tel (Andr)?
Díky moc za odpovědi.	
	Video CALL
ha-loo team - 1. 9. 2014 8:56:48 
Video CALL
Re: Video CALL: Bobhy
	Dobrý den, ha-loo bohužel videocall nepodporuje :-( V případě, že bychom se rozhodli podporovat tento typ hovorů, budeme Vás o tom informovat v novinkách :-)
	
	Video CALL
Re: Video CALL: Bobhy
Jan - 29. 8. 2014 8:02:36 
Blokace obtěžujících tel. čísel
		 
	Dobrý den,
bude možné zablokovat obtěžující tel. čísla? Jestli tato služba existuje, tak prosím o radu, jak ji spustit. Děkuji	
	Blokace obtěžujících tel. čísel
ha-loo team - 29. 8. 2014 8:13:27 
Blokace obtěžujících tel. čísel
Re: Blokace obtěžujících tel. čísel: Jan
	Dobrý den, blokovat obtěžující telefonní čísla, lze u služby ha-loo Centrála. U klasického ha-loo toto bohužel možné není. V případě, že máte ha-loo Centrálu, v sekci Informace/podpora je návod na ha-loo Centrálu, kde toto naleznete. Hezký den
	
	Blokace obtěžujících tel. čísel
Re: Blokace obtěžujících tel. čísel: Jan
Polní - 5. 7. 2014 12:42:32 
Přesměrování hovoru na URI
		 
	Dobrý den,
jde prosím vás okamžitě přesměrovat hovor z mého čísla na URI ? Na běžné tel. číslo to lze, na URI hlásí špatný formát čísla.	
	Přesměrování hovoru na URI
ha-loo team - 7. 7. 2014 6:43:50 
Přesměrování hovoru na URI
Re: Přesměrování hovoru na URI: Polní
	Dobrý den, tuto možnost nepodporujeme. Podporujeme, pouze přesměrování na telefonní čísla. Hezký den
	
	Přesměrování hovoru na URI
Re: Přesměrování hovoru na URI: Polní
Filip - 19. 6. 2014 11:27:13 
Software phone pro windows phone 8.1
		 
	Dobrý den,
nemáte nějaký tip na software phone, který dobře pracuje s ha-loo VOIP službou (+ nastavení)? Předem moc děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Filip	
	Software phone pro windows phone 8.1
ha-loo team - 19. 6. 2014 11:35:01 
Software phone pro windows phone 8.1
Re: Software phone pro windows phone 8.1: Filip
	Dobrý den,
naše tipy na software VOIP telefon naleznete v sekci Informace/Podpora. Jsou zde softwarové telefony, včetně návodu.
Hezký den
	
	Software phone pro windows phone 8.1
Re: Software phone pro windows phone 8.1: Filip
ha-loo team - 7. 8. 2014 12:14:53 
Software phone pro windows phone 8.1
Re: Software phone pro windows phone 8.1: Filip
	Dobrý den, náš tip je: X-lite (<a href="<a href="http://www.counterpath.com/x-lite.html)"" target="_blank">odkaz</a> target="_blank">odkaz</a> nebo microSIP <a href="<a href="http://www.microsip.org/"" target="_blank">odkaz</a> target="_blank">odkaz</a>
	
	Software phone pro windows phone 8.1
Re: Software phone pro windows phone 8.1: Filip
KM - 9. 1. 2015 0:07:33 
Software phone pro windows phone 8.1
Re: Software phone pro windows phone 8.1: ha-loo team
	Chtěl bych vidět jak byste ten X-lite do toho mobilu dostal?
	
	Software phone pro windows phone 8.1
Re: Software phone pro windows phone 8.1: ha-loo team
ha-loo team - 9. 1. 2015 7:53:49 
Software phone pro windows phone 8.1
Re: Software phone pro windows phone 8.1: KM
	Dobrý den, doporučujeme Vám Zoiper, ten by měl fungovat :-)
	
	Software phone pro windows phone 8.1
Re: Software phone pro windows phone 8.1: KM
Lukáš - 29. 5. 2014 10:56:16 
Volání do O2
		 
	Dobrý den, narazil jsem na problém při volání z pevné linky ha-loo do mobilní sítě O2. Konkrétně pokud je číslo v O2 vypnuté, nedostupné, neozve se hláška "volaný účastník je nedostupný" nýbrž hovor normálně vyzvání. Při volání např. do TMO se hláška ozve. Budu rád, když se na to podíváte. Děkuji.	
	Volání do O2
mazanec - 30. 4. 2014 9:04:35 
Změna providera a zachování pevné linky ha-loo
		 
	Protože hodlám změnit svého providera internetu, ptám se zda to musím někde nahlásit nebo jaký je postup? Obávám se ztráty spojení!	
	Změna providera a zachování pevné linky ha-loo
ha-loo - 30. 4. 2014 12:37:02 
Změna providera a zachování pevné linky ha-loo
Re: Změna providera a zachování pevné linky ha-loo: mazanec
	Není nic potřeba, vš funguje pořád stejně. Pokud by se Vám opravdu náhodou ztratilo spojení, řešte s novym ISP.
ha-loo tým
	
	Změna providera a zachování pevné linky ha-loo
Re: Změna providera a zachování pevné linky ha-loo: mazanec
Netopier - 25. 4. 2014 23:48:01 
Avaya HW telefon - nezvoni
		 
	Ahoj.
Keby ste niekto nahodou riesil problem s HW telefonom Avaya za linux firewallem/NAT, tak je tam jeden drobny problem. Je potreba DNAT dvou portu (1033 a 1024) na 5060 port telefonu, jinak vam telefon nezazvoni a nezazvoni. Ostatni resi nf_nat_sip a nf_conntrack_sip, takze neni potreba dalsi extra pravidla.
Pekny den.	
	Avaya HW telefon - nezvoni
ViR - 27. 2. 2014 9:26:14 
Zrušení vyskakovacího reklamního obrázku
		 
	Dobrý den, nebylo by možné při vstupu na výchozý stránku administrace pevné linky https://ha-loo.ha-vel.eu/cz/ již zrušit "vyskakující" reklamní obrázek na mobilní služby? Případně jej nahradit nějakou decentnější propagací? Vedle toho, že je to poněkud nevkusné je to i mimořádně obtěžující, neb to nutí člověka k zavření okna, aby mohl pokračovat v přihlášení do administrace. A už to tu straší několik měsíců.	
	Zrušení vyskakovacího reklamního obrázku
ha-loo tým - 27. 2. 2014 12:50:46 
Zrušení vyskakovacího reklamního obrázku
Re: Zrušení vyskakovacího reklamního obrázku: ViR
	Na základě Vašeho podnětu jsme již banner odstranili, snad se Vám tak budou lépe navštěvovat naše stránky :-)
	
	Zrušení vyskakovacího reklamního obrázku
Re: Zrušení vyskakovacího reklamního obrázku: ViR
ViR - 27. 2. 2014 15:40:41 
Zrušení vyskakovacího reklamního obrázku
Re: Zrušení vyskakovacího reklamního obrázku: ha-loo tým
	Díky, fakt to dost prudilo :-)
	
	Zrušení vyskakovacího reklamního obrázku
Re: Zrušení vyskakovacího reklamního obrázku: ha-loo tým
Petr - 5. 2. 2014 1:15:21 
Kvalita a cena
		 
	Pokud porovnám kvalitu a cenu tak nic moc používám službu spíše ,protože jsem konzervativní uživatel ,ale našel jsem i o dost nižší ceny ,je pravda ,že mám pěkné číslo ,našel jsem u konkurence ceny za 59,- haléřů pevná i mobil s DPH to je rozdíl pravdou je ,že u konkurence je jednorázový poplatek 20 Kč. za číslo ,zatím to tedy měnit nebudu a budu doufat ,že dojde ke snížení cen.	
	Kvalita a cena
Rob - 3. 2. 2014 8:50:48 
Sip registrace selhala
		 
	Dobry den, mam problem s telefonom stale mi pise sip registrace selhala, stalo sa mi to uz aj davnejsie pri vypadku internetu ale stale to nabehlo ked naskocil aj internet. No teraz internet ide ale stale pise na telefone sip registrace selhala. Neviete aky moze byt problem ?	
	Sip registrace selhala
ha-loo tým - 3. 2. 2014 8:58:34 
Sip registrace selhala
Re: Sip registrace selhala: Rob
	Dobrý den,abychom Vám mohli pomoci potřebujeme znát Vaše telefonní číslo, a typ Vašeho telefonu abychom to mohli prověřit. Obraťte se na nás na e-mail crm@ha-vel.cz a prosím popište podrobněji co Vám to dělá, zda-li máte VoIP bránu, popř. o jaký typ telefonu přesně jde.
	
	Sip registrace selhala
Re: Sip registrace selhala: Rob
martin - 29. 10. 2013 13:56:09 
nova funkce v SMS/CALL email/CALL
		 
	zavedte prosim spousteni vynuceneho volani sms/call o moznost poslani emailu tudiz neco jako email/CALL na danou emailovou adresu kde predmet emailu bude definici jako u SMS/CALL text zpravy
Dekuji	
	nova funkce v SMS/CALL email/CALL
vlasta - 14. 10. 2013 12:47:07 
zrušení přesměrování
		 
	Mám problém, zrušil jsem přesměrování z telefonu na mobil. Přesměrování je stále na mobil, i když jsem vše zadal ve změně nastavení.	
	zrušení přesměrování
ha-loo tým - 14. 10. 2013 13:13:22 
zrušení přesměrování
Re: zrušení přesměrování: vlasta
	Dobrý den,abychom Vám mohli pomoci potřebujeme znát Vaše telefonní číslo, na kterém jste zrušil přesměrování. Obraťte se na nás popř. na e-mailu crm@ha-vel.cz a prosím o Vaše telefonní číslo, abychom mohli daný problém prověřit.
	
	zrušení přesměrování
Re: zrušení přesměrování: vlasta
Radek Moltaš  - 3. 10. 2013 8:36:51 
Dotaz na bezdrátové VOIP přístroje
		 
	Dobrý den.
Rád bych si pro provoz s Vaším operátorem zakoupil nějaký bezdrátový VOIP telefon, ale nabídka je silně omezená. Můžete prosím sdělit, jaké přístroje podporujete ? Já jsem našel v prodeji pouze Siemens Gigaset A510 IP nebo Siemens Gigaset C610 IP (údajně náhrada za Gigaset C590 IP, který jako jediný je v návodech). Lze tedy C610 zprovoznit s návodem na C590 ? Případně jak to vypadá se slibovaným návodem na A510 ? Děkuji předem za odpověď a jako nový zákazník se těším na využívání Vašich služeb :-) 	
	Dotaz na bezdrátové VOIP přístroje
Josef - 10. 8. 2013 20:10:16 
Pokryti
		 
	Dobry den, uvazuji o prechodu na ha-loo mobil, nenasel jsem vsak nikde podrobnou mapu pokryti. Mozna jsem jen spatne hledal?	
	Pokryti
ha-loo tým - 12. 8. 2013 7:02:59 
Pokryti
Re: Pokryti: Josef
	Dobrý den, jelikož běžíme na síti T-Mobilu je naše pokrytí stejné jako u nich.
	
	Pokryti
Re: Pokryti: Josef