Téma: Náměty na nové funkce
Seřazeno od nejnovějšího po nejstaršíZobrazeno chronologicky
Filip - 10. 1. 2023 8:44:27 
Funkce kontrolek BLF
		 
	Dobrý den,
funkce ústředny a navíc zdarma je super a rád bych ji využíval u nás v rodině. Bohužel asi jediné, co mi nejvíc chybí je funkce BLF - indikace stavu linek na kontrolkách telefonu. Neuvažujete tuto funkci v rámci účtu zprovoznit? Myslím, že by potěšila víc než jenom mě.
Děkuji	
	Funkce kontrolek BLF
Luděk - 12. 8. 2022 15:44:21 
Hlasová schránka
		 
	Dobrý den, uvítal bych v menu ha-loo Centrála, vlastní možnost nastavení změny nahrávky hlasové schránky. Aktuálně se nedá změnit, resp. dá, ale je nutné pro změnu odeslat soubor s nahrávkou emailem k vám. Default je nyní nastavený "Volaný účastník není dostupný...", což není ideální. Děkuji. 	
	Hlasová schránka
Jirka - 5. 2. 2020 14:03:12 
Google push service
		 
	Dobrý den.
Využívám Vaši službu ve spojení se softwarovým klientem na mobilním telefonu s Androidem. Stále častěji se potýkám s problémem zmeškaných příchozích hovorů, způsobených automatickým přepnutím přístroje do sleep modu, který se ve vyšších verzích androidu dá obejít pouze službou Firebase Cloud Messaging. Máte v plánu tuto funkci implementovat do vaši ústředny?	
	Google push service
Jan - 29. 8. 2014 8:02:36 
Blokace obtěžujících tel. čísel
		 
	Dobrý den,
bude možné zablokovat obtěžující tel. čísla? Jestli tato služba existuje, tak prosím o radu, jak ji spustit. Děkuji	
	Blokace obtěžujících tel. čísel
martin - 29. 10. 2013 13:56:09 
nova funkce v SMS/CALL email/CALL
		 
	zavedte prosim spousteni vynuceneho volani sms/call o moznost poslani emailu tudiz neco jako email/CALL na danou emailovou adresu kde predmet emailu bude definici jako u SMS/CALL text zpravy
Dekuji	
	nova funkce v SMS/CALL email/CALL
Tom - 13. 5. 2013 7:01:11 
call waiting
		 
	Dobry den,
jak spravne nastavit telefony aby na klapce kdyz hovori se ozvalo ze volany prave hovori cekejte prosim nebo rovnou prave je pred vami 5 volajicich? Existije takova funkce v Ha-loo centrale a jak na ni?
Dekuju	
	call waiting
Petr Kristof - 13. 8. 2012 20:50:18 
Vytaceni cisel ve formatu +420
Re: Vytaceni cisel ve formatu +420: ha-loo tým
	Dekuji za pridani teto funkcionality. Nyni lze z androidu volat pres ha-loo, aniz by si uzivatel musel doinstalovavat nejakeho voip klienta. Je to opravdu pohodlne. Lide, kterym jsem to doporucil, jsou s tim velmi spokojeni a chvali ha-loo, kudy chodi :-)	
	Vytaceni cisel ve formatu +420
Re: Vytaceni cisel ve formatu +420: ha-loo tým
ozeki - 19. 7. 2012 22:25:14 
videohovory (ke kterým se ani naši mob.op. nikdy nedohrabou s jejich ignorováním 3G atd)
Re: SMS: David
	videohovory od roku 2005 nabizi O2 a prestoze jely 6 let v promo za 1/5 ceny, tedy skoro zadarmo (1,- za minutu), tak to nikdo neumel pouzivat a kdo umel, tak zase nechtel :-) Sam vidite, ze jste o tom ani nevedel.
Dnes stoji jako bezne volani a jak je to vyuzivane? Rekl bych vubec, i kdyz to umela kdejaka nokie za 4000,- s predni kamerkou, mel jsem jich nekolik ale vyuzil jsem to fakt zcela minimalne...
Dnes to beha i na sdilenych 3G sajtach O2-Tmobile (jen pro O2 zakazniky samozrejme), takze pokryti je skoro kazde mensi mestecko.
Rekl bych mrtva technologie a slepa vetev businessu :-D	
	videohovory (ke kterým se ani naši mob.op. nikdy nedohrabou s jejich ignorováním 3G atd)
Re: SMS: David
ozeki - 19. 7. 2012 22:21:22 
sms
Re: sms: Gabriel
	asterisk myslim nic takoveho neumi, umi to myslim freeswitch a je na to SIP/SIMPLE protokol, umi to i spousta voip klientu
bohuzel provideri, kteri to podporuji, jsouv rusku, jinde o nich nevim (maly trh, malo lidi by to vyuzilo)	
	sms
Re: sms: Gabriel
ozeki - 19. 7. 2012 22:17:00 
Vytaceni cisel ve formatu +420
Re: Vytaceni cisel ve formatu +420: Petr Kristof
	btw, voip klient androidu neumi nejake inteligentni prepisovani? na iOS napr Groundwire umi prepisovani prefixu atp. dle libosti	
	Vytaceni cisel ve formatu +420
Re: Vytaceni cisel ve formatu +420: Petr Kristof
ozeki - 19. 7. 2012 22:14:10 
registrovane telefony
Re: registrovane telefony: ha-loo tým
	idealne zeleny semaforek u klapky...	
	registrovane telefony
Re: registrovane telefony: ha-loo tým
otakza - 19. 7. 2012 22:13:10 
pro halo tym
Re: vzdalena odregistrace vsech telefonu z ustredny: ha-loo tým
	tak tohle jsem nepochopil.
a/ odregistrovat telefon (obecne, bez ohledu na centralu) jde snadno:
1) zmen v ustredne heslo
2) pod novym heslem regni novy telefon 
3) hotove...
(pokud potrebujes jen volat ven, tak to ani neni nutne, pokud je dobre konfigurovana ustredna, tak by registace telefonu v kancelari nemela shodit odchozi aktivni hovor, akorat prichozi hovor bude vyzvanet nahodne na tom, ktery se naposled zaregistroval - uplne stejne to funguje v mobilni siti, kdyz mas 2 SIM stejneho IMSI, s tim omezenim, ze tam je limit na 1 soucasny hovor)
b/ "u ha-loo je možné mít zaregistrovány dva přístroje, které vyzvánějí současně"
opet nerozumim, na halo centrale prece muze zvonit soucasne >5 nezavislych klapek (nebo jste omezili ring group na 2 klapky?)
jeden login/heslo nemuze soucasne vyzvanet na vice koncovych SIP telefonech... to umi standardne Skype.. pripadne musi byt inteligentni SIP koncova PBX a ta muze vyzvanet treba na 15 telefonech soucasne... Pripadne umi i paralel calling (vyzvani soucasne v kancelari a na presmerovanem napr mobilu)	
	pro halo tym
Re: vzdalena odregistrace vsech telefonu z ustredny: ha-loo tým
ha-loo tým - 13. 6. 2012 7:26:22 
Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: Jirka
	Časové rozlišení IVR menu je již funkční a naleznete jej v sekci IVR menu/časové rozsahy, zde si nastavíte časový rozsah, který potom můžete použít u daného IVR menu :-)	
	Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: Jirka
ha-loo tým - 17. 5. 2012 5:24:08 
Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: Jirka
	Dobrý den,
na časovém rozlišení pracujeme, předpokládaný termín spuštění je do konce května.	
	Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: Jirka
Jirka - 14. 5. 2012 19:41:52 
Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: ha-loo tým
	Dobry den, uz je neco noveho s casovym rozlisenim? Podari se splnit slibeny termin? J.	
	Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: ha-loo tým
ha-loo tým - 16. 4. 2012 15:37:49 
Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: F. Majer
	Dobrý den, děkujeme za zájem časového rozlišení IVR menu. Pracujeme na tomto podnětu pro Vás.	
	Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: F. Majer
F. Majer - 15. 4. 2012 16:35:53 
Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: ha-loo tým
	Dobrý den funkci časového rozlišení jsem navrhoval již srpnu 2011 v pruhehu testovacího provozu. Tato funkce bude určitě zajímavá i pro další zákazníky.	
	Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: ha-loo tým
Lukas - 15. 4. 2012 10:03:12 
Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: ha-loo tým
	JJ velmi dulezita funkce, která přinese určitě více uživatelu ha-loo centraly jenom kuli tomu jeste nepouzivame. Snad to bude co nejdrive	
	Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: ha-loo tým
ha-loo tým - 20. 3. 2012 7:25:42 
Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: Jirka
	Dobrý den,
funkce časového rozlišení IVR menu by měla být k dispozici v průběhu měsíce dubna nebo května. Děkujeme za podnět	
	Casove rozliseni-omezeni IVR menu
Re: Casove rozliseni-omezeni IVR menu: Jirka
Jirka - 16. 3. 2012 8:21:26 
Casove rozliseni-omezeni IVR menu
		 
	Dobry den, mam pro Vas namet na novou funkci v ha-loo tykajici se IVR.
Uvital bych, kdyby bylo mozne nastavit casove rozliseni jednotlivych menu. Napr. nastavit menu, ktere by bylo aktivni v pracovni dobu (8-17hod) a po pracovni dobe by bud fungovalo jine menu nebo pouze zaznamnik. Jak to vidite? J.	
	Casove rozliseni-omezeni IVR menu